Carmen Negoiţă. Vacanţă în Panama, la +35 de grade

Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

După un an de muncă asiduă, în care şi-a extins activitatea de fashion blogger peste hotare şi a lansat un restaurant raw vegan renumit, Carmen Negoiţă a plecat în prima vacanţă din ultimii ani. Carmen a petrecut o vacanţă de vis, de trei săptămâni, la zeci de mii de kilometri distanţă de România. Cunoscutul fashion blogger a ales ca destinaţie America Centrală, mai exact Panama, ţară tropicală unde a trăit, în premieră, experienţe de neuitat.

Carmen Negoiţă a lăsat în urmă gerul din România şi, de la -15 grade, câte erau în ţară în momentul plecării, a aterizat în Panama, în America Centrală, la +35 de grade Celsius. O climă cum nu se poate mai bună pentru plajă şi pentru ţinute lejere, de vară, aşa cum preferă să poarte.

“Am ales Panama deoarece mi-am dorit o destinaţie cu adevărat exotică şi mai puţin frecventată de turişti. Am vrut un loc unde civilizaţia se împleteşte de minune cu sălbăticia. Am stat câteva zile în Panama, un oraş surprinzător, cu zeci de zgârie-nori, care aduce cu Dubaiul. Apoi, am plecat spre zonele lor mai autentice: m-am relaxat pe cea mai frumoasă plajă pe care am fost până acum, unde aproape zilnic vedeam curcubeul deasupra oceanului, am urcat cu maşina de teren pe cel mai înalt vulcan din ţară pentru a vedea cel mai frumos răsărit de soare şi am ajuns cu barca pe câteva din cele peste 300 de insule mici din largul oceanului. Multe dintre ele nici nu sunt locuite, fiind foarte mici, de doar câţiva metri pătraţi”, povesteşte vedeta.

Experienţe de neuitat

Carmen şi-a alocat însă timp atât pentru bronzat, pe renumită plaja Gorgona, cât şi pentru a descoperi atracţiile spectaculoase din zona tropicală. A traversat munţii până în Boquette, unde a luat parte la un festival de jazz şi a făcut rafting pe râu. În Panama, Carmen a avut ocazia să ia şi primele lecţii de surf. “Nu a fost uşor, pentru că a trebuit, mai întâi, să îmi înving teama de apă. Valurile erau destul de mari şi periculoase. Însă, după câteva ore de încercări, am reuşit să stau pe placă şi să merg deasupra valurilor. Este o senzaţie de nedescris. Abia acum am ajuns să îi înţeleg pe surferi de ce călătoresc sute sau mii de kilometri pentru a ajunge într-un loc unde pot face acest sport”, declară Carmen.

Ajunsă în insulele din arhipelag, bloggeriţa a avut ocazia să descopere stilul de viaţă al băştinaşilor. “Trăiesc în colibe şi şi-au păstrat stilul de viaţă de secole. Nu vor să meargă în oraşele civilizate. Locul are un farmec aparte. Am cules împreună nuci de cococ baby şi alte fructe şi am învăţat să prepar câteva reţete foarte interesante. Totul raw, bio, fără coacere la cuptor. Panama este o ţară senzaţionala, foarte diferită de alte locuri exotice în care am mai fost. Oamenii sunt tot timpul zâmbitori, par foarte fericiţi, deşi, recunosc, nu se prea agită să muncească şi nu au venituri mari. Este un loc al extremelor. De la luxul şi civilizaţia din capitală, unde am petrecut Revelionul, până la sălbăticia autentică din restul teritoriului. Am vizitat cel mai frumos parc naţional, cu specii de flori pe cale de dispariţie, m-am jucat cu papagalii care zburau liber pretutindeni şi m-am bucurat de peisajele neatinse de civilizaţia umană”, adaugă Carmen.

Fashionista recunoaşte că şi-ar fi dorit să ajungă şi în ţara vecină, Costa Rica, unde se află comunităţi importante de adepţi raw vegan. Şi-a propus să ajungă acolo cu o ocazie viitoare, când va avea o vacanţă axată special pe documentare în alimentaţia raw vegan, pe care o promovează în România.

Sursa: agentiadepresamondena.ro

Citeşte şi: Roxana Condurache o interpretează pe Lauren Bacall

Citit 1910 ori Ultima modificare Vineri, 23 Ianuarie 2015 10:39

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.